Informacja Informacja i zamówienia: 888 509 704
Dyskretna wysyłka Dyskretna przesyłka
Wysyłamy do paczkomatów Wysyłamy do paczkomatów

Jak zapłacic?

JAK ZAPŁACIĆ / METODY PŁATNOŚCI

Tuż po złożeniu zamówienia otrzymasz jego potwierdzenie na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia (lub jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, podany przy rejestracji). W e-mailu tym otrzymasz pełne informacje odnośnie płatności zawierający koszty wysyłki oraz numer zamówienia i numer konta bankowego do wpłaty.  

Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie otrzymałeś takiego maila lub nie masz dostępu do skrzynki mailowej poniżej podajemy dane do wpłaty:

Dane odbiorcy przelewu:  
YourStyle.pl  
ul. Witosa 23    
44-196 Knurów    
Poland
  

Numer konta PKO INTELIGO: 50 1020 5558 1111 1599 6710 0077 
Numer konta dla wpłat z zagranicy PKO INTELIGO: PL 50 1020 5558 1111 1599 6710 0077 

NUMER SWIFT/BIC: BPKOPLPW 

Zapłacić możesz na 3 sposoby:  
1. Przedpłata na podane powyżej konto bankowe (przelew tradycyjny, elektroniczny, kartą kredytowa, PayPal, Platnosci.pl)          
2. Płatne przy odbiorze (u kuriera) 
3. Płatne osobiście w siedzibie sklepu w Knurowie (k/ Gliwic)
  
Jeśli w zamówieniu wybrałeś metodę płatności WPŁATĘ NA KONTO wówczas czekamy na Twoją płątność 7 dni roboczych, po tym czasie Państwa zamówienie zostanie anulowane (jeśli chcesz zapłacić później niż po 7 dniach, poinformuj nas o tym telefonicznie, wtedy możemy zrobić wyjątek).  

W tytule przelewu wpisz numer Twojego zamówienia (numer zamówienia widnieje w e-mailu otrzymanym z potwierdzeniem zamówienia). Jeśli nie znasz numeru zamówienia podaje IMIĘ I NAZWISKO.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Czas realizacji to czas od złożenia zamówienia do momentu jego wysyłki (liczony w dniach roboczych).

Zamawiając kilka produktów zamówienie zostanie wysłane w czasie kiedy wszystkie produkty zostaną skompletowane.

Jeżeli wybrana została płatność z góry, zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Jeżeli zależy Ci bardzo na czasie wybierz płatność przy odbiorze.

CHCĘ ZWRÓCIĆ TOWAR

Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 10 dni. Wówczas firma w zależności od życzenia klienta zwróci mu wartość zamówienia przekazem pocztowym lub przelewem. Zwrot nie obejmuje kosztów przesyłek.

Udzielamy Państwu gwarancji zwrotu zamówionego towaru w terminie 10 dni. Gdyby dostarczony towar nie odpowiadał państwu z jakichkolwiek powodów, prosimy o przesłanie go, w powyższym terminie na własny koszt lub dostarczenie go osobiście, wraz z informacją czego oczekują Państwo w zamian - przekaz pocztowy ,przelew . My ze swojej strony prześlemy Państwu przekazem pocztowym lub przelewem kwotę w wysokości zwróconego towaru.
Żądając zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru , wymagane jest dołączenie paragonu.
Abyśmy przyjęli pozytywnie zwrot - należy wypełnić FORMULARZ ZWROTU TOWARU i wysłać wraz ze zwróconym towarem.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt będzie nieuszkodzony, oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania.
CHCĘ WYMIENIĆ TOWAR NA INNY

Dopuszczamy możliwość wymiany towarów, w przypadku gdy zamówiony rozmiar nie odpowiada klientowi na taki sam towar jaki zamawiał ze skorygowanym rozmiarem lub na zupełnie inny. Jeśli wymaganego rozmiaru nie posiadamy na magazynie, klient ma możliwość wybrania artykułu o tej samej wartości lub o wartości wyższej (dopłacając różnicę) oraz o wartości niższej (różnice zwrócimy do klienta). Towar jest odsyłany przez klienta na własny koszt. YourStyle.pl odsyła wymieniony towar na koszt klienta. Przed wysłaniem towaru proszę skontaktować się ze sklepem i uzgodnić ewentualną wymianę.
STAN REALIZACJI MOJEGO ZAMÓWIENIA

Stan realiazacji swojego zamówienia możesz sprawdzić w Panelu Klienta dostępnym po zalogowaniu się na swoje konto w YourStyle.pl. Jeżeli nie pamiętasz swojego loginu i hasła skorzystaj z funkcji przypominania na stronie logowania.

Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?
  • Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będą Państwo mieli możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z kodów rabatowych dla stałych klientów itd.


Jak szybko wysyłacie towar?
  • Standardowo w 24h godziny. Zamówienia złożone i skompletowane w dni robocze do godz. 12 – nadawane są tego samego dnia z dostawą do Klienta następnego dnia roboczego.
  • Jeśli zamówienie zostanie złożone we wtorek o godz.  11.00 – przesyłka powinna dotrzeć w środę. Jeśli zostanie złożone w sobotę o 15.00 – przesyłka zostanie nadana w poniedziałek z dostawą na wtorek.
  • Większość produktów posiadamy na naszym stanie magazynowym - dostępne od ręki. Są jednak w naszej ofercie produkty, dla których czas realizacji wynosi 3 dni robocze.

Czym wysyłacie przesyłki?

 

Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?
  • Oczywiście tak, prosimy to jednak zgłosić mailowo lub telefonicznie, byśmy mogli przygotować dla Ciebie paczkę do odbioru u Nas. Odbiór osobisty tylko w naszej siedzibie w Knurowie (obok Gliwic), ul. Witosa 23, I piętro.

Czy pobieracie dodatkowe opłaty np. za płatność kartą kredytową?
  • Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybraną formę płatności.


Jak szybko księgujecie wpłaty na koncie?
  • Wszystko zależy od wybranej formy płatności. Najpóźniej zaksięgujemy płatność za pośrednictwem tradycyjnego przelewu (nawet 2-3 dni), natomiast weryfikacja płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem trwa zazwyczaj kilka - kilkanaście minut.

Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?

  • W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
 

W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?

  • Kurierzy GLS dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 9.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
  • Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu - paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!
  • Poczta Polska dostarcza przesyłki zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych.
 

Czy otrzymam paragon/fakturę razem z przesyłką?
  • Do każdej przesyłki dołączamy paragon lub fakturę na życzenie. Jeśli jednak w paczce nie znalazł się paragon (np. z powodu przesyłki za pobraniem, kiedy płatność jest opóźniona) wysyłamy go mailem w postaci zeskanowanej.

Sklep PokojRozkoszy.pl

Adresul. Brzezina 18 44-77 Chudów

Zamów przez SMS:

Numer telefonu888-509-704 Adres emailsklep@pokojrozkoszy.pl

Zapytaj o produkty:

Numer telefonu791-208-906 Adres emailsklep@pokojrozkoszy.pl

Współpraca:

Numer telefonu669-230-967 Adres emailsklep@pokojrozkoszy.pl

Kurierzy
Zamknij