LIPS STYLE - WIBRATOR W KSZTAŁCIE SZMINKI DYSKRETNY CZARNO/CZERWONY
Teraz marka LYPS STIYLE wprowadza na rynek wysokiej jakości wibrator w kształcie szminki, z 10 niesamowitymi trybami wibracji, owinięty w miękki i jedwabisty antyalergiczny silikon. Teraz nie tylko szminka jest symbolem kobiecości, ale także symbolem przyjemności, ewolucja i historia doprowadziły do rozumowania i wolności kobiet, przyjemność dla życia wszystkiego, styl STYLE It inspiruje w historii kobiecych szminek, a na cześć jego 100-letniej historii, sprzedaży najlepszych wibrujących szminek dla kobiet dzisiaj!
Cechy:
Chociaż jej powstanie może być jeszcze starsze, jeśli wziąć pod uwagę pigmenty, które używamy kultury egipskiej i greckiej, tekst i wiedza spotykają się w pierwszym wieku i pozostaje w mocy jako złożony symbol kobiecości.
Czy istnieje kobieta, która nie nosi szminki w portfelu? Być może, choć nie da się zaprzeczyć, że ten element jest symbolem kobiecego piękna i ikoną kultury popularnej. Laboratorium świętuje 100 lat i pozostaje najlepiej sprzedającym się produktem do makijażu z wynikiem blisko 1 000 milionów sztuk na całym świecie.
Historia labialu może być nawet starsza, jeśli weźmiemy pod uwagę pierwotny makijaż kobiet w starożytności. W części Egiptu, niektóre naturalne pigmenty stanowiły podstawę obecnego makijażu. Sieci są połączone, aby dać kolory, które są używane w oczy i usta, ale na początku były dozwolone tylko dla arystokratycznej klasy społecznej.
W Grecji kobiety na zmianę malowały usta, aby wskazać, że były prostytutkami, natomiast w Rzymie stały się damami wysokiej klasy.
Starożytni faraonowie i królowie również wykonywali makijaż, choć fakt ten daleki był od próżności, dla nich makijaż związany był z oddzielaniem duchów i właściwościami leczniczymi. Na przykład przypisywali właściwości usuwające złe oko lub reprezentujące siłę ich przodków.
Rewolucja nadeszła jednak w 1915 roku z rąk amerykańskiego producenta Maurice'a Levy'ego. Z myślą o ułatwieniu aplikacji i usunięciu uciążliwego procesu konieczności używania pędzla - który paradoksalnie powraca do mody w dzisiejszych czasach - Levy i inni producenci uznali, że rozwiązaniem jest prostsza i bardziej higieniczna prezentacja.
Po wielu próbach Levy stworzył balsam w kształcie sztabki, początkowo nieco niestabilny, który później stał się produktem, jaki widzimy dzisiaj. W skrócie, Levy wymyślił szminkę przymocowaną do platformy, która przesuwała się w miarę zużywania szminki, a która znajdowała się wewnątrz metalowej tuby z pokrywką. W ten sposób, pasek stał się wielokrotnego użytku.
Voilá, coś tak prostego jest do dziś produktem par excellence i złożonym symbolem kobiecości. Uwielbiana przez większość, ale poddawana kontroli przez najbardziej radykalnych, którzy etykietują go jako opresyjny, macho, prowokacyjny i ogromnie seksualny obiekt, szminka mimo wszystko pozostaje na rynku kosmetycznym.
"Labial jest postrzegany jako obiekt konsumpcji i osobistej aranżacji akceptowany w środowisku, w którym pożądana jest nowoczesność, a sukces zawodowy dominuje jako cel życia (...) Nie możemy jednak zapominać o pierwszej funkcji makijażu, a jest nią tworzenie wizualnej iluzji.
Modyfikuje on tymczasowo twarz, a tym samym sposób, w jaki jego użytkowniczki pojawiają się przed innymi", jak opisano w badaniu Katolickiego Uniwersytetu w Peru zatytułowanym "Szminka: tożsamość, prezentacja i doświadczenia kobiecości".
Czerwona pasja:
Badania te sugerują również, że niektóre kolory podkreślają te praktyki macho. Czerwony kolor ust zawsze miał wybitnie seksualne konotacje.
"Elementy, które identyfikują kobiecość, mogą być niedoceniane, ale zawierają dyskursy i wiedzę, które mówią nam o tym, co dla społeczeństwa oznacza nie tylko bycie kobietą, ale osiągnięcie pewnego idealnego wizerunku". Przemysł kosmetyczny gra z tymi symbolicznymi wartościami ", wskazuje tekst.
Związek makijażu i reklamy dał prawdopodobnie początek jednej z najsilniejszych broni masowej propagacji wszechczasów. Z magazynów, mediów, a teraz sieci społecznych, ideał doskonałości, mody, trendu, ideał bycia kobietą, mężczyzną, dzieckiem, homoseksualistą, jest wzmocniony przez ciągłe prezentacje modeli tego życia.
Labial odegrał ważną rolę w kluczowych momentach historii. Poza tym, że był również elementem teatru, był na przykład produktem wprowadzonym na rynek przez Elisabeth Arden podczas II wojny światowej w kampanii, która nosiła nazwę "Kampania jako obowiązek", aby spróbować obniżyć ton kryzysu, jaki przeżywał świat.
INFORMACJE O PRODUKCIE:
Sklep PokojRozkoszy.pl
ul. Brzezina 18 44-77 Chudów
Dział zamówień:
888-509-704 sklep@pokojrozkoszy.pl
Zakupy hurtowe:
32-445-36-41 hurtownia@eroplace.pl
Sprawy techniczne obsługi sklepu:
669-230-967 sklep@pokojrozkoszy.pl