Informacja Informacja i zamówienia: 888 509 704
Dyskretna wysyłka Dyskretna przesyłka
Wysyłamy do paczkomatów Wysyłamy do paczkomatów

LIPS STYLE - WIBRATOR W KSZTAŁCIE SZMINKI DYSKRETNY CZARNO/CZERWONY

Czas dostawy 2-4 dni
W magazynie: 99 szt.
30 dni na zwrot
Koszty dostawy Tabele rozmiarów
134,90 zł
Zapytaj
Informacja i zamówienia telefoniczne: 888 509 704 (Pracujemy pn - pt: od 8:00 do 16:00)
Do każdej przesyłki dodajemy Gratisy - sprawdź co możesz zyskać

LIPS STYLE - WIBRATOR W KSZTAŁCIE SZMINKI DYSKRETNY CZARNO/CZERWONY

Teraz marka LYPS STIYLE wprowadza na rynek wysokiej jakości wibrator w kształcie szminki, z 10 niesamowitymi trybami wibracji, owinięty w miękki i jedwabisty antyalergiczny silikon. Teraz nie tylko szminka jest symbolem kobiecości, ale także symbolem przyjemności, ewolucja i historia doprowadziły do rozumowania i wolności kobiet, przyjemność dla życia wszystkiego, styl STYLE It inspiruje w historii kobiecych szminek, a na cześć jego 100-letniej historii, sprzedaży najlepszych wibrujących szminek dla kobiet dzisiaj!

Cechy:

  • Antyalergiczny silikon
  • Ładowalny usb w zestawie
  • 10 Vibration wzory
  • 1 Silnik
  • Mocny i cichy
  • Bateria litowo-jonowa
  • Łatwy do czyszczenia

Chociaż jej powstanie może być jeszcze starsze, jeśli wziąć pod uwagę pigmenty, które używamy kultury egipskiej i greckiej, tekst i wiedza spotykają się w pierwszym wieku i pozostaje w mocy jako złożony symbol kobiecości.

Czy istnieje kobieta, która nie nosi szminki w portfelu? Być może, choć nie da się zaprzeczyć, że ten element jest symbolem kobiecego piękna i ikoną kultury popularnej. Laboratorium świętuje 100 lat i pozostaje najlepiej sprzedającym się produktem do makijażu z wynikiem blisko 1 000 milionów sztuk na całym świecie.

Historia labialu może być nawet starsza, jeśli weźmiemy pod uwagę pierwotny makijaż kobiet w starożytności. W części Egiptu, niektóre naturalne pigmenty stanowiły podstawę obecnego makijażu. Sieci są połączone, aby dać kolory, które są używane w oczy i usta, ale na początku były dozwolone tylko dla arystokratycznej klasy społecznej.

W Grecji kobiety na zmianę malowały usta, aby wskazać, że były prostytutkami, natomiast w Rzymie stały się damami wysokiej klasy.

Starożytni faraonowie i królowie również wykonywali makijaż, choć fakt ten daleki był od próżności, dla nich makijaż związany był z oddzielaniem duchów i właściwościami leczniczymi. Na przykład przypisywali właściwości usuwające złe oko lub reprezentujące siłę ich przodków.

Rewolucja nadeszła jednak w 1915 roku z rąk amerykańskiego producenta Maurice'a Levy'ego. Z myślą o ułatwieniu aplikacji i usunięciu uciążliwego procesu konieczności używania pędzla - który paradoksalnie powraca do mody w dzisiejszych czasach - Levy i inni producenci uznali, że rozwiązaniem jest prostsza i bardziej higieniczna prezentacja.

Po wielu próbach Levy stworzył balsam w kształcie sztabki, początkowo nieco niestabilny, który później stał się produktem, jaki widzimy dzisiaj. W skrócie, Levy wymyślił szminkę przymocowaną do platformy, która przesuwała się w miarę zużywania szminki, a która znajdowała się wewnątrz metalowej tuby z pokrywką. W ten sposób, pasek stał się wielokrotnego użytku.

Voilá, coś tak prostego jest do dziś produktem par excellence i złożonym symbolem kobiecości. Uwielbiana przez większość, ale poddawana kontroli przez najbardziej radykalnych, którzy etykietują go jako opresyjny, macho, prowokacyjny i ogromnie seksualny obiekt, szminka mimo wszystko pozostaje na rynku kosmetycznym.

"Labial jest postrzegany jako obiekt konsumpcji i osobistej aranżacji akceptowany w środowisku, w którym pożądana jest nowoczesność, a sukces zawodowy dominuje jako cel życia (...) Nie możemy jednak zapominać o pierwszej funkcji makijażu, a jest nią tworzenie wizualnej iluzji.

Modyfikuje on tymczasowo twarz, a tym samym sposób, w jaki jego użytkowniczki pojawiają się przed innymi", jak opisano w badaniu Katolickiego Uniwersytetu w Peru zatytułowanym "Szminka: tożsamość, prezentacja i doświadczenia kobiecości".

Czerwona pasja:

Badania te sugerują również, że niektóre kolory podkreślają te praktyki macho. Czerwony kolor ust zawsze miał wybitnie seksualne konotacje.

"Elementy, które identyfikują kobiecość, mogą być niedoceniane, ale zawierają dyskursy i wiedzę, które mówią nam o tym, co dla społeczeństwa oznacza nie tylko bycie kobietą, ale osiągnięcie pewnego idealnego wizerunku". Przemysł kosmetyczny gra z tymi symbolicznymi wartościami ", wskazuje tekst.

Związek makijażu i reklamy dał prawdopodobnie początek jednej z najsilniejszych broni masowej propagacji wszechczasów. Z magazynów, mediów, a teraz sieci społecznych, ideał doskonałości, mody, trendu, ideał bycia kobietą, mężczyzną, dzieckiem, homoseksualistą, jest wzmocniony przez ciągłe prezentacje modeli tego życia.

Labial odegrał ważną rolę w kluczowych momentach historii. Poza tym, że był również elementem teatru, był na przykład produktem wprowadzonym na rynek przez Elisabeth Arden podczas II wojny światowej w kampanii, która nosiła nazwę "Kampania jako obowiązek", aby spróbować obniżyć ton kryzysu, jaki przeżywał świat.

INFORMACJE O PRODUKCIE:

  • Długość całkowita: 10,2 cm
  • Średnica: 2,5 cm
  • Waga: 45 gr
  • Materiał: ABS i silikon
  • Kolor: Czarny i czerwony
  • Wodoodporny: Tak
  • Bateria: USB do ładowania
Dodaj komentarz
Ocena:
Komentarz:
Przepisz kod:
weryfikator

Zapytaj o produkt

Sklep PokojRozkoszy.pl

Adresul. Brzezina 18 44-77 Chudów

Dział zamówień:

Numer telefonu888-509-704 Adres emailsklep@pokojrozkoszy.pl

Zakupy hurtowe:

Numer telefonu32-445-36-41 Adres emailhurtownia@eroplace.pl

Sprawy techniczne obsługi sklepu:

Numer telefonu669-230-967 Adres emailsklep@pokojrozkoszy.pl

Kurierzy
Zamknij