Infolinia 888 509 704

Język: PolskiEnglish

Waluta:
Najczęściej oglądane
  • e/emamoda-sukienka---jasny-roz-8807-3-1_62475

    EMAMODA SUKIENKA - JASNY RÓŻ 8807-3

    156,00 zł
  • e/emamoda-sukienka---fuksja-8803-2-1_62456

    EMAMODA SUKIENKA - FUKSJA 8803-2

    156,00 zł
Najczęściej kupowane
  • e/emamoda-sukienka---czarny-12015-2-1_64174

    EMAMODA SUKIENKA - CZARNY 12015-2

    193,00 zł
  • e/emamoda-sukienka---rozowy-6817-2-1_60531

    EMAMODA SUKIENKA - RÓŻOWY 6817-2

    179,00 zł

Regulamin sklepu

Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

Firma - YourStyle.pl Radosław Ociepka, ul. Witosa 23, 44-196 Knurów
Klient - Konsument, osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która zawiera umowę sprzedaży z firmą . W przypadku osób fizycznych Klientem może być wyłącznie osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych
Regulamin - niniejszy Regulamin sprzedaży
Umowa - umowa sprzedaży towarów przez firmę.
Towar - każda rzecz sprzedawana lub wyprodukowana przez firmę, która jest przedmiotem sprzedaży za pośrednictwem serwisu internetowego, tutaj www.YourStyle.pl

 

Regulamin zakupów

    1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.yourstyle.pl . Użytkownikiem serwisu może być osoba pełnoletnia.

    2. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep oraz prośbę o potwierdzenie zamówienia.

    3. Nieprawidłowo wprowadzone zamówienia nie będą rozpatrywane z powodu błędów uniemożliwiających poprawną realizację (np. błędny adres dostawy, nie kompletny adres dostawy)

    4. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
      • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze i przelewem - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
      • w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - w chwili autoryzacji karty.

    5. W przypadku niedostępności towaru lub części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o dalszym sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie części lub całości zamówienia, inna forma dogodna dla klienta). Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu po konsultacji z Firmą czyli sklepem www.YourStyle.pl. Klient może wycofać złożone zamówienie e-mailem pod adresem sklep@yourstyle.pl lub telefonicznie pod nr: 600 876 937 lub 888 509 704. Bądź też inną dogodną dla Klienta i Firmy formą kontaktu (np. formą pisemną)

    6. Większość prezentowanych produktów na stronie internetowej www.yourstyle.pl jest aktualnie na magazynie firmy.  Może się jednak zdarzyć, że towar nie będzie dostępny w magazynie z powodu opóźnionej dostawy od importera/dystrybutora. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie części lub całości zamówienia, inna forma dogodna dla klienta). W takim wypadku, klient otrzyma także natychmiastowy (w miarę dostępnych środków technicznych - mamy tu na myśli godziny pracy Firmy lub godziny pracy banków, a także dni ustawowo wolne od pracy) zwrot środków przedpłaconych dla danego zamówienia.

    7. Zamówienia są realizowane przez firmę YourStyle.pl w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia wpływu środków na konto firmy w wysokości równoważnej zamówieniu wraz z zamówionymi kosztami przesyłki i otrzymaniu przez klienta informacji o zrealizowaniu zamówienia. W przypadku wybranych produktów termin realizacji może się wydłużyć do 7 dni roboczych o czym klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem Firmy do realizacji zamówienia.

      Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy firmy świadczącej usługi pocztowe/kurierskie

      Przesyłki dostarcza:

       - przesyłka kurierska GLS, czas dostawy 1-2 dni robocze
       - paczka lub list polecony POCZTA POLSKA zgodnie z ich regulaminem (od 1 do 3 dni)

 

  1. Ze względów bezpieczeństwa wysyłka towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej możliwa jest wyłącznie przy zamówieniach o wartości nie przekraczającej 1000 zł lub w opcji przesyłki Ubezpieczonej za dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.

  2. Przesyłka zostanie dostarczona w miejsce podane przez Klienta w formularzu zamówienia.
    W chwili odbioru przesyłki, Klient powinien sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera, w celu sprawdzenia, czy zawartość odpowiada zamówieniu oraz czy nie nastąpiły uszkodzenia podczas transportu. W przypadku uszkodzeń w odbieranej przesyłce prosimy sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kuriera.

  3. W przypadku zakupu na fakturę, Klient jednocześnie upoważnia naszą firmę do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy. 

  4. Do każdej przesyłki dołączamy Paragon/Rachunek/Fakturę

  5. W przypadku nie odebrania paczki, która została już wysłana i wróciła do siedziby naszej firmy, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie w celu wyjaśnienia ewentualnych nieprawidłowości w adresie lub ponownej przesyłki do Klienta na jego życzenie. W tym przypadku Firma Sklep będzie prosiła Klienta o dopłatę do ponownej przesyłki zgodnie z aktualnym cennikiem. Sklep, w przypadku nie odebrania paczki, ponosi także dodatkowe koszty zwane kosztami manipulacyjnymi w wysokości 20% wartości zamówienia. (Koszty manipulacyjne są to koszty na które składa się: czas przygotowania paczki, zużycie materiałów transportowych, czas wystawiania faktury, paragonów, oraz wszelkie inne czynności które składają się na opracowanie całego zamówienia od momentu przyjęcia go do realizacji do momentu przekazania kurierowi, a także koszty ponownego rozpakowania paczki i przyjęcia na magazyn). Jednakże będąc sklepem przyjaznym dla konsumenta, rezygnujemy z roszczeń dotyczących kosztów manipulacyjnych.

  6. Klient składając zamówienie oraz wybierając sposób dostawy, zawiera w naszym imieniu umowę z firmą kurierską/pocztą którą wybrał jako dostawcę zamówionego towaru. Jednocześnie klient wybierając dostawcę z pośród dostępnych przy składaniu zamówienia (kurier GLS, Poczta Polska, Paczkomaty24) upoważnia sklep, do zaadresowania przesyłki i dostarczenia do firmy kurierskiej/Poczty-Polskiej w celu dostarczenia jej do klienta.
  7. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zwrócić kupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odbioru przesyłki.
    O zwrocie towaru sprzedawca powinien być poinformowany w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki w formie pisemnej.
    Sklep gwarantuje zwrot wpłaconej kwoty, a pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu lub w innej formie wskazanej przez klienta.

  8. Do odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru oraz uprawnień konsumenta z tego tytułu stosuje się ustawę z dnia 27 lipiec 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (dz.u. nr 141 poz.1176 ze zmianami) W przypadku niezgodności towaru z umową reklamację należy zgłosić na adres podany na stronie internetowej. 

  9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, bądź wprowadzania w nich zmian. Sklep nie zmienia cen produktów, na które Klient wykonał aktualnie zamówienie.

     

  10. Aby poprawnie wyświetlać stronę naszej firmy YourStyle.pl zalecamy stosować przeglądarkę Firefox 3.0 lub inne wersje Firefox oraz Mozilla.

     

  11. Ochrona danych klienta - Dane Klienta mogą zostać wykorzystane jedynie w celu i na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 104, poz. 1244). Firma YourStyle.pl zapewnia ochronę danych osobowych przekazanych przez Klienta i wykorzystanie ich wyłącznie w celach związanych z realizacją zamówienia. Klient składając zamówienie i przekazując swoje dane osobowe wyraża zgodę na wykorzystanie tych danych na zasadach określonych w powyższej Ustawie.

  12. Adres e-mail Klienta wykorzystujemy tylko za zgodą Klienta wyłącznie w celu przesyłania informacji o promocjach lub nowościach. Adres e-mail pochodzi z formularza rejestracyjnego na naszej stronie lub kontaktów bezpośrednich naszych pracowników. Jeżeli nie chce Pani/Pan otrzymywać korespondencji o wymienionym charakterze prosimy o przesłanie informacji na konto sklep@yourstyle.pl z tytułem REZYGNACJA, kontakt telefoniczny lub dowolną formę pisemną.

  13. Akcje promocyjne, upusty, kupony, bony rabatowe nie łączą się ze sobą chyba, że w akcji promocyjnej jest to jasno określone.

Infolinia
Dział zamówień:
kom. 0 888-509-704
gg: 10211609
e-mail: sklep@getfon.pl
Sprawy techniczne obsługi sklepu:
kom. 0 600-876-937
gg: 2495521
e-mail: sklep@getfon.pl
Zakupy hurtowe:
kom. 0 32 445 36 41
e-mail: hurtownia@yournewstyle.pl
Dane sklepu

Sklep Getfon.pl
ul. Witosa 23
44-196 Knurów
NIP: 969-134-75-14
Regon: 240405515

newsletter