Informacja Informacja i zamówienia: 888 509 704
Dyskretna wysyłka Dyskretna przesyłka
Wysyłamy do paczkomatów Wysyłamy do paczkomatów

Regulamin sklepu

Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

Firma - YourStyle.pl Radosław Ociepka, ul. Brzezina 18, 44-177 Chudów
Klient - Konsument, osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która zawiera umowę sprzedaży z firmą . W przypadku osób fizycznych Klientem może być wyłącznie osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych
Regulamin - niniejszy Regulamin sprzedaży
Umowa - umowa sprzedaży towarów przez firmę.
Towar - każda rzecz sprzedawana lub wyprodukowana przez firmę, która jest przedmiotem sprzedaży za pośrednictwem serwisu internetowego, tutaj www.GetFon.pl

 

Regulamin zakupów

    1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.getfon.pl . Użytkownikiem serwisu może być osoba pełnoletnia.

    2. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep oraz prośbę o potwierdzenie zamówienia.

    3. Nieprawidłowo wprowadzone zamówienia nie będą rozpatrywane z powodu błędów uniemożliwiających poprawną realizację (np. błędny adres dostawy, nie kompletny adres dostawy)

    4. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
      • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze i przelewem - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
      • w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - w chwili autoryzacji karty.

    5. W przypadku niedostępności towaru lub części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o dalszym sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie części lub całości zamówienia, inna forma dogodna dla klienta). Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu po konsultacji z Firmą czyli sklepem www.getfon.pl. Klient może wycofać złożone zamówienie e-mailem pod adresem sklep@getfon.pl lub telefonicznie pod nr: 791 208 906 lub 888 509 704. Bądź też inną dogodną dla Klienta i Firmy formą kontaktu (np. formą pisemną)

    6. Większość prezentowanych produktów na stronie internetowej www.getfon.pl jest aktualnie na magazynie firmy.  Może się jednak zdarzyć, że towar nie będzie dostępny w magazynie z powodu opóźnionej dostawy od importera/dystrybutora. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie części lub całości zamówienia, inna forma dogodna dla klienta). W takim wypadku, klient otrzyma także natychmiastowy (w miarę dostępnych środków technicznych - mamy tu na myśli godziny pracy Firmy lub godziny pracy banków, a także dni ustawowo wolne od pracy) zwrot środków przedpłaconych dla danego zamówienia.

    7. Zamówienia są realizowane przez firmę YourStyle.pl w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia wpływu środków na konto firmy w wysokości równoważnej zamówieniu wraz z zamówionymi kosztami przesyłki i otrzymaniu przez klienta informacji o zrealizowaniu zamówienia. W przypadku wybranych produktów termin realizacji może się wydłużyć do 7 dni roboczych o czym klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem Firmy do realizacji zamówienia.

      Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy firmy świadczącej usługi pocztowe/kurierskie

      Przesyłki dostarcza:

       - przesyłka kurierska DPD, DHL, czas dostawy 1-2 dni robocze
       - paczka lub list polecony POCZTA POLSKA zgodnie z ich regulaminem (od 1 do 3 dni)

 

  1. Ze względów bezpieczeństwa wysyłka towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej możliwa jest wyłącznie przy zamówieniach o wartości nie przekraczającej 1000 zł lub w opcji przesyłki Ubezpieczonej za dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.

  2. Przesyłka zostanie dostarczona w miejsce podane przez Klienta w formularzu zamówienia.
    W chwili odbioru przesyłki, Klient powinien sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera, w celu sprawdzenia, czy zawartość odpowiada zamówieniu oraz czy nie nastąpiły uszkodzenia podczas transportu. W przypadku uszkodzeń w odbieranej przesyłce prosimy sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kuriera.

  3. W przypadku zakupu na fakturę, Klient jednocześnie upoważnia naszą firmę do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy. 

  4. Do każdej przesyłki dołączamy Paragon/Rachunek/Fakturę

  5. W przypadku nie odebrania paczki, która została już wysłana i wróciła do siedziby naszej firmy, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie w celu wyjaśnienia ewentualnych nieprawidłowości w adresie lub ponownej przesyłki do Klienta na jego życzenie. W tym przypadku Firma Sklep będzie prosiła Klienta o dopłatę do ponownej przesyłki zgodnie z aktualnym cennikiem. Sklep, w przypadku nie odebrania paczki, ponosi także dodatkowe koszty zwane kosztami manipulacyjnymi w wysokości 20% wartości zamówienia. (Koszty manipulacyjne są to koszty na które składa się: czas przygotowania paczki, zużycie materiałów transportowych, czas wystawiania faktury, paragonów, oraz wszelkie inne czynności które składają się na opracowanie całego zamówienia od momentu przyjęcia go do realizacji do momentu przekazania kurierowi, a także koszty ponownego rozpakowania paczki i przyjęcia na magazyn). Jednakże będąc sklepem przyjaznym dla konsumenta, rezygnujemy z roszczeń dotyczących kosztów manipulacyjnych.

  6. Klient składając zamówienie oraz wybierając sposób dostawy, zawiera w naszym imieniu umowę z firmą kurierską/pocztą którą wybrał jako dostawcę zamówionego towaru. Jednocześnie klient wybierając dostawcę z pośród dostępnych przy składaniu zamówienia (kurier GLS, Poczta Polska, Paczkomaty24) upoważnia sklep, do zaadresowania przesyłki i dostarczenia do firmy kurierskiej/Poczty-Polskiej w celu dostarczenia jej do klienta.
  7. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zwrócić kupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odbioru przesyłki.
    O zwrocie towaru sprzedawca powinien być poinformowany w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki w formie pisemnej.
    Sklep gwarantuje zwrot wpłaconej kwoty, a pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu lub w innej formie wskazanej przez klienta.

  8. Do odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru oraz uprawnień konsumenta z tego tytułu stosuje się ustawę z dnia 27 lipiec 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (dz.u. nr 141 poz.1176 ze zmianami) W przypadku niezgodności towaru z umową reklamację należy zgłosić na adres podany na stronie internetowej. 

  9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, bądź wprowadzania w nich zmian. Sklep nie zmienia cen produktów, na które Klient wykonał aktualnie zamówienie.

     

  10. Aby poprawnie wyświetlać stronę naszej firmy GetFon.pl zalecamy stosować przeglądarkę Firefox 3.0 lub inne wersje Firefox oraz Mozilla.

     

  11. Ochrona danych klienta - Dane Klienta mogą zostać wykorzystane jedynie w celu i na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 104, poz. 1244). Firma GetFon.pl zapewnia ochronę danych osobowych przekazanych przez Klienta i wykorzystanie ich wyłącznie w celach związanych z realizacją zamówienia. Klient składając zamówienie i przekazując swoje dane osobowe wyraża zgodę na wykorzystanie tych danych na zasadach określonych w powyższej Ustawie.

§ 11 Dane osobowe

 

Informujemy, że administratorem Twoich danych jest

 

YOURSTYLE.PL RADOSŁAW OCIEPKA
UL. BRZEZINA 18
44-177 CHUDÓW
NIP: PL9691347514

która jako właściciel portalu GetFon.pl świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.

 

Jak możesz się z nami skontaktować?

 

e-mailem na adres: sklep@getfon.pl

telefonicznie:  888 509 704


Jakie masz prawa?

 

1. dostępu do Twoich danych,

2. ich poprawiania,

3. żądania ich usunięcia,

4. ograniczenia przetwarzania,

5. przenoszenia Twoich danych.


Jakie dane pobieramy i przetwarzamy?
 

W celu realizacji zamówienia mogą być pobierane następujące dane: nazwa firmy, imię i nazwisko, adres korespondencyjny, dane fakturowe oraz numer telefonu i adres e-mail.

 

Co zrobić, gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?

Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego.

 

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzany?

 

1. Wykonania umowy o założenie konta w portalu GetFon.pl;

2. Marketingowym, realizowanym na podstawie Twojej dodatkowej zgody za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail;

3. Jeżeli korzystasz także z naszego sklepu, przetwarzamy Twoje dane, aby zrealizować zawieraną przez nas umowę sprzedaży i dostarczyć do Ciebie zamówiony towar. Jeżeli zdecydujesz, że chcesz otrzymać fakturę VAT, co stanowi bezpośrednie następstwo zawarcia umowy sprzedaży towaru oferowanego w ramach naszego sklepu, dane będziemy przetwarzać także w tym celu.

 

Czy musisz podawać nam swoje dane?

 

Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziesz jednak mógł założyć konta w sklepie i dokonać zakupu.

 

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

 

1. Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w 2 sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO.

 

2. W ramach sklepu, podstawą naszego działania jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

 

3. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

 

Komu przekażemy Twoje dane?

 

Twoje dane w ramach portalu GetFon.pl przetwarzamy samodzielnie, jak i przekazujemy je do następujących odbiorców:

 

1. Podmiotom zajmującym się hostingiem dla nas;

2. Dostawcom narzędzi do:

a) analityki ruchu na stronie,

b) prowadzenia marketingu, wysyłki newsletterów.

 

Jeżeli jednak dokonasz zakupów w naszym sklepie internetowym, przekażemy Twoje dane w zależności od wybranego przez Ciebie modelu zakupu:

 

1. Kurierom realizującym dostawy ze sklepu internetowego GetFon.pl (Dane udostępnione przez Ciebie nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim z wyjątkiem firm kurierskich pośredniczących w realizacji zamówienia (InPost S.A., InPost Paczkomaty Sp. z o.o., InPost Express Sp. z o.o., DPD Polska Sp. z o.o., Poczta Polska s.a.) wyłącznie w celu realizacji zamówienia (dostarczenia przesyłki). Ponadto odbiorcami danych mogą zostać tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.)

2. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie;

 

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?

 

Przez czas:

 

1. Trwania umowy o założenie konta w portalu oraz czas niezbędny do wykazania wykonania tej umowy, czyli długość terminu przedawnienia roszczeń;

2. Niezbędny dla realizacji obowiązków księgowych związanych z odrębnymi przepisami prawa, a także przez czas odpowiadający długości terminu przedawnienia roszczeń związanych z zakupionym towarem, jeżeli dokonasz zakupu w ramach sklepu internetowego;

3. Prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem.

12. Adres e-mail Klienta wykorzystujemy tylko za zgodą Klienta wyłącznie w celu przesyłania informacji o promocjach lub nowościach. Adres e-mail pochodzi z formularza rejestracyjnego na naszej stronie lub kontaktów bezpośrednich naszych pracowników. Jeżeli nie chce Pani/Pan otrzymywać korespondencji o wymienionym charakterze prosimy o przesłanie informacji na konto sklep@getfon.pl z tytułem REZYGNACJA, kontakt telefoniczny lub dowolną formę pisemną.

13. Akcje promocyjne, upusty, kupony, bony rabatowe nie łączą się ze sobą chyba, że w akcji promocyjnej jest to jasno określone.

Sklep PokojRozkoszy.pl

Adresul. Brzezina 18 44-77 Chudów

Zamów przez SMS:

Numer telefonu888-509-704 Adres emailsklep@pokojrozkoszy.pl

Zapytaj o produkty:

Numer telefonu791-208-906 Adres emailsklep@pokojrozkoszy.pl

Współpraca:

Numer telefonu669-230-967 Adres emailsklep@pokojrozkoszy.pl

Kurierzy
Zamknij